Spełnienie oczekiwań klientów wymaga często wyciągania wniosków z konstruktywnej krytyki, o czym również uczymy na naszych szkoleniach 😊. W naszej działalności od zawsze stawialiśmy na profesjonalizm i transparentność, dlatego na części naszych szkoleń badamy zadowolenie uczestników i prosimy o wskazanie dobrych stron naszych kursów oraz wskazanie obszarów, które możemy doskonalić.

W II półroczu 2020 r. objęliśmy takim badaniem 36 przeprowadzonych przez nas szkoleń antymobbingowych i antydyskryminacyjnych, w których wzięło udział ponad 1500 osób z wielu branż. Przeprowadzenie takich badań jest również często wymogiem współpracy z naszymi klientami z obszaru biznesowego lub administracji publicznej.

Ogólna ocena zadowolenia z naszych szkoleń wyniosła w II półroczu 2020 r – 4,86 w skali 1-5!

Tak wysokie oceny są potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług i gwarancją udanej współpracy z naszą firmą w przyszłości. Dziękujemy za tak pozytywne oceny, jednocześnie zapewniamy, że wszystkie uwagi krytyczne wnikliwie analizujemy i przekładamy na doskonalenie naszych usług.

Poniżej prezentujemy wybrane opinie z przeprowadzonych szkoleń antymobbingowych i antydyskryminacyjnych z II połowy 2020 r.:

"Bardzo fajny prowadzący. Wiedza przekazana w sposób zrozumiały. Dawno nie byłam tak zainteresowana tematem”, "Pierwsze szkolenie na którym się nie nudziłam. Prowadzone fantastycznie. Zyskałam nową wiedzę. Bardzo dziękuję", „Szkolenie bardzo przydatne i potrzebne. Kompetencje prowadzącego bardzo wysokie”, „Dobrze przygotowane szkolenie. Ważne były przykłady praktyczne”, „Bardzo dobrze prowadzone szkolenie z interakcją z uczestnikami, na pochwałę zasługuje duża liczba przykładów przybliżających tematykę szkolenia”, „Dziękuję za wspaniałe szkolenie. Niesamowita wiedza przekazana w sposób przystępny, ciekawy. Materiały pomocnicze przygotowane w czytelny sposób. Organizacja bez zarzutu”, „bardzo dobre- bez uwag, tego typu szkolenia powinny być cykliczne”, „Bardzo ciekawa forma i podejście prowadzącego na najwyższym poziomie”, „Szkolenie bardzo przejrzyste. Teraz można być bardziej świadomym i lepiej radzić sobie z mobberami”, „Szkolenie było bardzo ciekawe, wniosło wiele nowych informacji jakże przydatnych w codziennej pracy”, „Wiedza prowadzącego bardzo obszerna, chętnie wezmę udział w kolejnym szkoleniu organizowanym przez Pana Marcina”, „Oby więcej takich merytorycznych szkoleń”, „100% satysfakcji”, „Obawiałam się, że stracę dzień pracy. Jestem zaskoczona jak ciekawe i ważne było to szkolenie”, „Szkolenie bardzo interesujące, świetnie przygotowany prowadzący”.

KONTAKT

Tel.: (74) 3000 287
Kom.: 790 889 390
E-mail:
biuro@sanduro.pl

Najbliższe szkolenia

Brak nadchodzących wydarzeń!

JESTEŚMY CZĘŚCIĄ:

Szkolenia Otwarte